Пошуковий запит: (<.>A=Кіндрат П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Кіндрат П. В. Проблеми систематизації інформаційного законодавства [Електронний ресурс] / П. В. Кіндрат // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2012. - Вип. 5. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2012_5_36 Відзначено, що розвиток інформаційних технологій ХХ ст. призвів до розширення сфер, що застосовують обробку даних та формують інформаційні потоки. Проаналізовано теоретико-правові основи методології цілісної системи інформаційного законодавства України адаптованого до положень європейських правових стандартів. Визначено передумови для становлення інформаційного права та його місця серед інших галузей права. Отмечено, что развитие информационных технологий ХХ в. привело к расширению сфер, применяющих обработку данных и формирующих информационные потоки. Проанализированы теоретико-правовые основы методологии целостной системы информационного законодательства Украины адаптированного положениям европейских правовых стандартов. Определены предпосылки для становления информационного права и его места среди других отраслей права.In the article were defined knowingly of: information and data, information legislation and its foundations. Also were defined conditions of foundation of information legislation and its place between another branches of law.
|
2. |
Кіндрат П. В. Математичні методи обробки й оцінювання інформації у фізичному вихованні [Електронний ресурс] / П. В. Кіндрат // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 215–218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_54 Актуальність дослідження обумовлена доцільністю покращання якості фізичного виховання за рахунок уведення в процес комп'ютерних програмних комплексів, що грунтуються на математичних методах обробки й оцінювання інформації про фізичний стан учня. Розроблена концепція застосування математичних методів обробки та оцінювання інформації у фізичному вихованні надає можливість індивідуально оцінювати гармонійність фізіологічного розвитку учня, його фізичну підготовленість, а також прогнозувати оптимальні результати підсумкових випробувань, виходячи з антропометричних даних і функціонального стану серцево-судинної й дихальної систем.
|
3. |
Кіндрат П. В. Право на доступ до інформації: нормативно-правові аспекти застосування [Електронний ресурс] / П. В. Кіндрат // Інформація і право. - 2014. - № 3. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Infpr_2014_3_9
|
4. |
Кіндрат П. В. Ефективність законодавства: понятійно-термінологічний аспект [Електронний ресурс] / П. В. Кіндрат // Правова інформатика. - 2014. - № 3. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pinform_2014_3_9
|
5. |
Кіндрат П. В. Проблеми структуризації інформаційного права [Електронний ресурс] / П. В. Кіндрат // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2016. - Вип. 39(1). - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2016_39(1)__34
|
6. |
Кіндрат П. В. Упровадження національної стратегії з оздоровчої рухової активності: нормативні аспекти [Електронний ресурс] / П. В. Кіндрат, В. К. Кіндрат, C. В. Семенович // Інноватика у вихованні. - 2017. - Вип. 5. - С. 147-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2017_5_17
|
7. |
Кіндрат П. Концепція оцінювання ефективності законодавства в інформаційній сфері [Електронний ресурс] / П. Кіндрат // Підприємництво, господарство і право. - 2017. - № 7. - С. 117-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgip_2017_7_25
|
8. |
Кіндрат П. В. Параметри оцінювання ефективності інформаційного права [Електронний ресурс] / П. В. Кіндрат // Право і суспільство. - 2016. - № 5. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2016_5_21
|
9. |
Мушкета Р. Педагогічні впливи у спортивних неформальних угрупуваннях як метод соціалізації молоді [Електронний ресурс] / Р. Мушкета, П. В. Кіндрат, О. О. Демчук // Психологія: реальність і перспективи. - 2019. - Вип. 12. - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2019_12_32
|
10. |
Мащенко В. А. Інформаційно-вимірювальна система для визначення амплітуди резонансних коливань закріпленого полімерного стрижня на основі цифрової обробки та аналізу зображення [Електронний ресурс] / В. А. Мащенко, П. В. Кіндрат // Збірник наукових праць Одеської державної академії технічного регулювання та якості. - 2019. - Вип. 2. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zbodatr_2019_2_9
|
11. |
Кіндрат П. В. Застосування можливостей комп’ютерного моделювання при вивченні фізичних моделей [Електронний ресурс] / П. В. Кіндрат, І. С. Войтович, В. А. Мащенко // Освітній дискурс. - 2021. - Вип. 33. - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddcsp_2021_33_5
|
12. |
Кіндрат П. Інформаційно-аналітичний комплекс оцінювання у фізичному вихованні [Електронний ресурс] / П. Кіндрат, В. Кіндрат // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2021. - № 2. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2021_2_5 Упровадження сучасних інформаційних технологій у навчальний процес покликане автоматизувати рутинну діяльність та підвищити якість сприйняття отримуваної інформації. Розкриття повного потенціалу застосування інформаційно-комунікаційних технологій у фізичному вихованні потребує доповнення навчальних матеріалів аналітичними комплексами, орієнтованими на допомогу в здійсненні поточного моніторингу фізичного стану учнів, й приведенні навчального навантаження у відповідність до їх можливостей. Мета дослідження - установлення методичного підгрунтя та ключових засад функціонування інформаційно-аналітичного комплексу оцінювання показників фізіологічного розвитку учнів і їх фізичної підготовленості в процесі фізичного виховання. Методи дослідження - аналіз науково-методичної літератури, абстрагування, синтез й узагальнення. Визначення інформаційно-аналітичного комплексу оцінювання у фізичному вихованні як зручного інструменту діагностики фізичного розвитку учнів та індивідуалізації навчального процесу зумовлює необхідність застосування в ньому алгоритмів, що грунтуються на математичних моделях і реалізовуються через інтуїтивно-зрозумілий програмний інтерфейс. Для забезпечення функціонального наповнення цього комплексу в ньому виокремлено три підсистеми: програмне втілення математичних моделей, базу даних кінцевих і проміжнихрезультатів, систему візуалізації отриманих результатів. За основу й перший етап створення комплексу запропоновано обрати моніторинг фізичного розвитку та фізичної підготовленості як таких, що представляють найбільший інтерес у парадигмі фізичного виховання. Урахування представлених у науково-методичній літературі методик обчислень зазначених параметрів надало змогу розробити схему модулів оцінювання, а також установити взаємозв'язки між вихідними антропометричними та фізіологічними параметрами учнів. Висновки: результатом реалізації інформаційно-аналітичного комплексу стає можливість здійснювати індивідуальну оцінку гармонійності фізіологічного розвитку учнів, їх фізичної підготовленості, прогнозування оптимальних результатів підсумкових випробувань, виходячи з їх антропометричних даних та функціонального стану серцево-судинної й дихальної систем. Обгрунтовані переваги та недоліки запропонованої моделі інформаційно-аналітичного комплексу дали змогу встановити перспективні напрями його подальшого вдосконалення, зокрема узгодження та усунення неточностей у наявних методиках оцінювання фізичної підготовленості й фізичного розвитку учнів, удосконалення застосованих оцінних та прогностичних моделей.
|
13. |
Кіндрат П. В. Особливості профорієнтаційної роботи серед студентів ІТ-спеціальностей вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / П. В. Кіндрат // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 24(1). - С. 189-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_24(1)__38
|